Reportatges sobre la meva terra.
Comentaris de llibres.
Crítiques de pel.lícules i documentals.
Impressions sobre espectacles diversos.
Contes i microcontes per adults.
I més.

Hispanola. Vangelis.

24/4/10

SANT JORDI 2010. ELS MÉS VENUTS.

Ficció en català:
"Se sabrà tot" de Xavier Bosch.
"Maletes perdudes" de Jordi Puntí.
"Boulevart dels francesos" de Ferran Torrent.
"Tot el que podríem haver estat tu i jo si no fóssim tu i jo" d'Albert Espinosa.
"No hi ha terceres persones" d'Empar Moliner.

Ficció en castellà:
"El asedio" d'Arturo Pérez Reverte.
"Venganza en Sevilla" de Matilde Asensi.
"El tiempo entre costuras" de María Dueñas.
"Todo lo que podríamos haber sido tu y yo si no fuésemos tu y yo" d'Albert Espinosa.

No ficció en català:
"El viatge al poder de la ment" d'Eduard Punset.
"La màscara del rei Artur" de Pilar Rahola.
"El viatge d'anada i tornada" de Gerard Piqué.

No ficció en castellà:
"El viaje al poder de la mente" d'Eduard Punset.
"De qué hablo cuando hablo de correr" d'Haruki Murakami.
"Superar la adversidad. El poder de la resiliencia" de Luis Rojas Marcos.

1 comentari:

  1. Fa molts anys que he deixat de llegir llibres en català, i damunt estic tan sumergida amb el francès que fique cada errada...Crec que em fara prou bé llegirte.
    Saludets.

    ResponElimina