Reportatges sobre la meva terra.
Comentaris de llibres.
Crítiques de pel.lícules i documentals.
Impressions sobre espectacles diversos.
Contes i microcontes per adults.
I més.

Hispanola. Vangelis.

28/10/09

La chica que soñaba con una cerilla y un bidón de gasolina.Millennium II.

Director: Daniel Alfredson.
Basada en la novel.la de Stieg Larsson, del mateix títol, que correspon al segon volum de la trilogia Millennium.
Música: Jacob Groth.
Fotografia: Peter Mokrosinski.
Amb: Noomi Rapace, Michael Nyqvist, Lena Endre, Georgi Staykov, Per Oscarsson, Sofia Ledarp, Hans Alfredson, Annika Hallin, Micke Spreitz, Paolo Roberto.
Thriller.
2009.
129 minuts.
Si bé és cert que la primera pel.lícula em va agradar i la vaig trobar molt interessant, en aquesta segona entrega, la trama, tot i que és del mateix estil i té una continuació amb l'anterior, em va semblar molt més enrevessada i, fins i tot, no tan creïble.
Els qui han llegit la trilogia, jo he de confessar que no i que de moment no tinc intencions de fer-ho, diuen que en la lectura del tercer volum es treu l'entrellat de tot plegat. Hauré d'esperar doncs a visionar-ne la pel.lícula per fer una crítica qui sap si més constructiva.
De totes maneres es pot considerar interessant i, fins i tot, de visionat obligatori, encara que sigui, si més no, per conèixer una història que ha enganxat a tants i tants.

2 comentaris:

  1. Hola, Jo he llegit els llibres i em va agradar molt més el tercer. Tinc curiositat per veure les pel·lícules però no sé si ho faré perquè tinc la mania de no veure les pel·lícules de les quals n'he llegit l'obra ja que em destrueixen el món imaginari que m'hi he creat i me'n mostren un altre. No us passa el mateix? Esther

    ResponElimina
  2. Penso que és important llegir el llibre i desprès anar a veure la pel.lícula o l'obra de teatre, tot i que hi ha adaptacions i adaptacions. Això és el mateix que assistir a una sessió del club de lectura, de vegades a partir de les aportacions que fan els altres t'adones de detalls o descobreixes interpretacions que no havies pensat després d'una lectura en solitari. Pot ser enriquidor.

    ResponElimina